SALSA KURSU , TOMBİŞLİK , SEKSÜÜÜLÜK :) , SPOR MERKEZİ , VE BENNN :)


Uzun zamandır istediğim bir şeydi dans kursuna gitmek.ama bir türlü evime yakın ve uygun saatte olan bir kurs bulamadım....ve bir spor merkezine yazılma zamanım gelmişti.yaklaşık 1 yıldır sağlık sorunlarımdan dolayı yok demir eksikliği yok b12 eksikliği yok kistler vb bir sürü sorun derken ayağa kalkmak için günde bazen 6 tane ilaç içtiğimi biliyorum...bir sürü vitamin almanın bedeli akrep nalan nın anadolu yakası şubesi gibi olmama neden oldu :) abarttım tabi ama dikkat etmesem sonum o olacak


ve artık buna bir durrrrr demenin zamanı gelmişti :)


bugün tavsiye edilen bir spor merkezine giderken çok sık geçmediğim bir sokaktan geçtim.birden kafamı yana çevirdim ve bir an durdum...işte ordaydı...aradığım şey karşımda duruyordu.bir müzik kursunun önünde bir reklam vardı .dans kursumuz başlamıştır diye ...


yaşasınnn işte bu dedim :)


genelde çalışanları düşündükleri için bu tarz kurslar hafta içi akşam saatlerinde oluyor.bu kursun saatleri bana çok uydu pazar günleri 1.5 saat sürüyormuş...tombiş bir hatunum ama kıvrak bir yapım vardır .düşünün artık bu halde nasıl kıvrak seksüüü bir hatun olabileceğimi engin hayal gücünüze bırakıyorum bunu :)


haftada 1 gün gidiliyormuş kursa.ordan çıkıp spor merkezine gittim.evime yakın .ve benim için en önemli konu ferah ve havalandırmasının iyi olması şart.çünkü allerjik astım var bende.fiyatta çok uygun olunca birden karar verdim tamam yazılıyorum diye :)


kesin karar verdim .40 kilo vericem.tabi ben bu kadar kilo versem hayalete dönerim o ayrı:) en iyisi ortasını bulmak.30 ideal olacak.benim bu zayıflama konusu ayrı bir yazı olayı ...


1 sene önce 1. hafta 6 kilo 2. hafta 8 kilo birden verdim...aniden...ortada bir şey yokken .ve resmen ben yatağa yapıştım.vücut ne yapacağını şaşırdı ne oluyoruz yafuuu dedi:)


evet bir yerlerden başladım artık....birde iş bulsam harika olacak...severek yapabileceğim bir iş olsa harika olur .mesela dans kursu veya yemekle ilgili bir iş...allahım spor merkezine yazılıyorum gene aklım yemekte ...sen beni ıslah et :)










17 yorum:

Adsız dedi ki...

Senin o kafanı kırarım dün ben kime taş gibi olmuşsun gıı dedim. Aferim spor salonu süper fikir bacım ama sakın yeme bak pis şeyler onlar diye düşün annem emi :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

elçincimm bir an kendimi okuyorum sandım..bende 20 kilo vermeyi düşünüyorum ve iş arıyorum...kısmet bakalımm

ELÇİN dedi ki...

kuzum benim
birde salsaya gitsem kimse tutamaz beni :)

birde 30 kilo versem allahhhhhhh:)

konu yemek olacak ve ben onu pis diye düşünücem olldduuu :)

ELÇİN dedi ki...

sevgili içimden geldiği gibi

bu kilo konusu ömrümü yedi benim :)

umarım iş konusunda ikimizinde gönlüne göre olur .kariyer.net ve yenibiriş.com adreslerine mutlaka sık sık bak ..

ve her 2.5 - 3 saatte bir azar azar yemek yersen metabolizma hızlanıyor ve kilo veriyorsun ...denenmiştir :)

sevgiler

bir demet feslegen dedi ki...

Tesadüfen craft tan geldim buraya, çok hoş çok beğendim, ben de düşünüyorum dans kursu, kilo vermeye etkisi varmı sence, yani spora nazaran..
Sevgiler

ELÇİN dedi ki...

sevgili eda hoşgeldin :)

tşk ederim güzel sözlerin için :)

dans olayının mutlaka kilo vermeye etkisi olacaktır bir şekilde ama haftada 1 gün sadece yaklaşık 1.5 saat.
ama spor daha hızlı vücudu topluyor sıkılaştırıyor.ama zevk için mutlaka gidilmeli salsa kursuna :)

sevgiler

nazo dedi ki...

Ehh bi de içe sinen bir iş olsa tam olacak değil mi Elçin? Benim spor salonu maceram bugüne kadar en fazla 1 ay sürdü :) İhtiyacım yok gözle görülür ondan serdim galiba ama şart. Sağlık için özellikle.. Sakın yememezlik yapma. Az az, sık sık ye. Hatta sağlığını bozma endişen varsa bence diyetisyen gözetiminde zayıfla. Neyse umarım iş konusunda da şanslı olursun.

ELÇİN dedi ki...

canım nazo

umarım her ikimizde gönlümüze göre iş buluruz :)
benim spor salonu maceramda 2 ay sürdü 2 sene önce :)çok kötü üşüttüm.mevbur bıraktım.15 gün yatmıştım.
ben birde kendi rüzgarından hasta olabilme yeteneğine sahibim nasıl beceriyorsam :)

bir çantam var nazo sadece diyetlerle dolu.ve 2 sene önce diyetisyene gittim .bana bir diyet verdi zaten ben o kadar yesem sorun çözülecek
günde 6 öğün .öğlen bir liste verdi mesela 7-8 yemek kaşığı zeytinyağlı yemek.ben o kadar yemem zaten

yanında bir sürü yiyecek var ayrıca

kuzum dur bu işi başarıcam inşallah:)
ama eğer imkanın varsa sende yürü sabahları .yada eşinide yanına al :)

sevgiler

Sermin dedi ki...

Ben şunu anladım sporsuz fit kalmak mümkün değil. Başlamak bitirmenin yarısıdır. her insan isterse iradeli olabilirç Zaten bir başlayıp da kilo verdiğini görünce gerisi geliyor. Şöyle düşün "benim midem çöplük değil. nye kendime zarar vereyim". Bunu düşününce yerken daha bir dikkatli oluyorsun.
Benim d ehala 8 kilo fazlam var. ben doğumdan önce çok zayıftım. doğumdan sonra kilo alanlardanım. darısı bana inşallah. bir türlü spora başlayamadım. bir de işin kötü yanı şu. benim evimin altı spor salonu ve sitemize ait. yani para mara vermiyorum ve ben halaaaaa evde oturup 4 basamak inip spor yapmıyorum.

Flame dedi ki...

Hay allahh yaa, ne oluyor böyle herkes zayıflama peşinde. bende son zamanlarda neredeyse varile döndüm ama rejim yapmak istemiyorum hala, inatla. www.elele verelimincelelim.blogspot.com diye ortak bir blog açalım ne dersiniz. Hep beraber inceliriz.

Dans kursuna başlamanada sevindim. İstediğin olmuş ne güzel.

ELÇİN dedi ki...

sevgili sermin

seni çok iyi anlıyorum.insan elinin altında olunca boşveriyor önemsemiyor genelde.

ama eğer senin kuzu düzeldiyse onunla birlikte gidebilirsin aşağı.onada oyuncaklar ver o oynarken sende spor yaparsın.benim ev sahilde kışın bile o sabahın köür karanlıkta 5 6 gibi kadınlar yürüyor

ne zaman görsem helal dedim onlara ben yapamam o saatte totomu kaldırıp sıcak yatağımdan :)
ve sakın kafana takma kilonu ...daha çok küçük bir yavrun var..

yeterki huzurlu ve sağlıklı ol..gerisi gelir

ve inanıyorum ki bunu başaracaksın :)

ELÇİN dedi ki...

sevgili flame

boşver yapma diet :)

canın istemiyorsa hazır değilsen... bu iş zaten insanı strese sokuyor eğer kafaya takarsan...

eğer istersen benim diyetisyenin dietini sana yollayabilirim...günde 6 öğün ...evinde ne varsa yiyebilirsin ...özel hazırlamıyorsun

öpüyorum canım :)

Tanya's dedi ki...

Elcincim,

Süper olmuş dans kursu...azmin elinden bişey kurtulmaz..verirsin kiloları da tez zamanda..işte bulursun..

Öpüyorum

ELÇİN dedi ki...

tanyacım

ben şu 30 kiloyu versem biliyorum ne yapacağımı ibreti alem için :)

zayıfladığım zaman ilan edicem bunu :)

Unknown dedi ki...

Elçin cim ya aynı dertten bende de var. İki çocuk falan derken aldık tabi kiloları. Bende yürüyüşe başladım canım haftada 1 kilo falan veriyorum. İşallah ideal kilomuza ineriz canım.

ELÇİN dedi ki...

sevgili gülhan hoşgeldin :)

ancak biz anlarız birbirimizin derdinden :)

harikasın ..sakın yürüyüşü bırakma.ben 3 gün gittim hasta oldum.öksürmeye başlayınca 1 gün ara verdim

hemen bloğunu ziyaret ettim :)

allah bağışlasın yavrularını.kızına aşık oldum ya :)

allah sağlık ve huzur versin size

sevgiler:)

Flame dedi ki...

yoolarsan sevinirim canım. Aklımda olsun. annelerlehayatadair@gmail.com

Teşekkürler...