DEĞER VERDİĞİN İNSAN SENİN DEĞERİNİ BİLMİYORSA BIRAK KENDİ DEĞERİ İLE KALSIN...RUH HALİM , ISSIZ ADAM FİLM MÜZİKLERİ CD Sİ


Her zaman dediğim bir şey var bu hayatta ne ekiyorsak onu biçiyoruz.ne eksik ne fazla ...


ne yazıkki şimdiye kadar benim karşımdakine gösterdiğim saygıyı , ilgiyi ,değeri hak eden biri çıkmadı...daha doğrusu dostlarım hariç


benim için olmazsa olmazlardandır saygı ! saygısızlığa asla tahammülüm yok


bazı insanlar bazı şeyleri kaldıramazlar...fazla gelir onlara çünkü hayatlarında belkide değer saygı çok fazla görmedikleri için .


ve şuna bir kez daha inandım ki erkek veya kadın karşısındaki kişi onun burnundan getirdiği sürece değerli oluyor ! daha bunun tersini görmedim ...ne kadar anlayışlı saygılı ilgili olsan bile yok gene nerde sorunlu tipler var onlar değerli oluyor .seni resmen aptal yerine koymaya çalışıyorlar


bazen diyorum bunu yapanların burnundan getir ama bir an düşünüyorum bu bana ters yapamam...ruhumu çok yorar bu


ne istediğini bilmeyen her an karar değiştiren maymun iştahlı insanları sevmiyorum...dengesizlikleri zamanla benide yoruyor


biliyorum tuaf bir yazı oldu ama ruh halim böyle bu ara ...kırgınım canım çok acıdı...


bir kitapta okumuştum benim için çok önemlidir der ki


HAYATTA SEN NEYE MÜSADE EDERSEN İNSANLAR SANA O ŞEKİLDE DAVRANIRLAR.


hata bende...bildiğim halde gene aynı hatayı yaptım.


DEĞER VERDİĞİN İNSAN SENİN DEĞERİNİ BİLMİYORSA BIRAK KENDİ DEĞERİ İLE KALSIN



ayrıca bugün ıssız adam filminin müzik cd si piyasaya çıkmış

5 yorum:

Sermin dedi ki...

Tam da benim ruh halimin tercümanı olmuşsun Elçincim. Sinirlerim bozuk nette dolşaırken hah dedim işte beni anlatıyor. sen neysen o ol boşver başka türlü olmak için çaba göstereceğine başkaları saygı göstermeyi öğrensin.

ELÇİN dedi ki...

sermincim zaten onlar gibi olamıyorum...ahhh bir olsam olayı çözmüş olacağım ama nerdee:)

kıyamam sana ..bak şimdi bu kafama takıldı bu kızın niye morali bozuk diye :)

Sermin dedi ki...

Ben çok hassasım ve kimseyi kıramam. herkese böyle davranınca doğla olarak karşıdan da beliyorsun aynısını. olmayınca da üzülüyorsun. odanın birine girip mumları yakıp müzik dinleyesim var. bir de uzun uzun ağlayasım var ama o kadar yorgunum ki buna bile halim yok.
ya da şöyle kız kıza dertleşmek birşeyler içe içe. :)
nsey boşver sen beni. öptüm

ELÇİN dedi ki...

canım ben senin mail adresini üstün yeteneksizliğim sonucunda bulamadım :)

benim mail adresim profilde bana bir mail atarsan bak neler olacak :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Elcin,
Ben tesadufen siteni buldum, cok hosuma gitti gercekten. Yazdiklarin sanki beni anlatiyor
biz asla o dedigin bencil insanlar gibi olamayiz. Onun icin bosverrrr diyorum kendi kendime. Inan artik canim acimiyor alistim artik, inceldigi yerden kopsun diyorum cekemem.
Hollandadan ESMERAY
Sevgiler ve basarilar Elcin