BENİM KADAR OLAYLARI OLMADIK YERDEN ANLAYIP KAFASINDA KURAN KAÇ KİŞİ VARDIR :)


Bu benim yorumum değil sevgili dostun cancağızımın yorumu :)


Düşünüyorum gerçekten olayları bazen o kadar deşiyorum ki suyu çıkıyor.


5n1k olayını resmen abartıyorum .Mesela bana biri bir şey dedi.Eğer kafamda bununla ilgili en ufak bir soru işareti kalırsa vay haline karşımdakinin :)


İlk sesim çıkmıyor.Kafamda onun dediklerini düşünüyorum her ayrıntısını.Birde en kötüsü benim hislerim çok kuvvetlidir.Bunun bir çok örneğini yaşadım.Düşünürken kafamda soru işareti oluşursa olay orda başlıyor zaten.Yüzlerce soru kafamda dolanıyor.İçimde bir şey tutamıyorum ben o anda baktım ki boğulucam sorularla savaşmaktan direk içimdekileri çıkarıyorum...


Detaylardır bütünü oluşturan benim için ...


Ama ne çıkarma :) resmen soru bombardımanına tutuyorum.Sonra karşımdaki tamam Elçin sen ne düşünüyorsan öyledir diyor :) haydiii o zaman gene bana sinir basıyor neden ben düşünüyorsam öyle diye :)


Yok ben arızayım karar verdim :) ne içindekini döküyorsun yahu...tut içinde işte ...acaba ben ondan mı kilo aldım yıllarca :)


Spora gitmek biraz iyi geldi.Benim en kötü huylarımdan biri de( tabi bu bazı kişilere göre bana göre iyi bir şey :) )bir yere gittiğimde hastane mağaza spor merkezi vb. hiç farketmez bir anda insanlarla sanki 40 yıllık arkadaş gibi sıcak ilişki başlıyor hemen kaynaşıyorum.Normal sessiz hiç yorum yapmadan durmak isterim gittiğim yerde ama mutlaka bir şeyler yapmam gerek :) Eğer bir sorunu varsa birisinin orda mutlaka yardım etmem gerek.Mesela sağlıkla ilgili bir sorun varsa hemen o konuda iyi bir dr yada neler yapması gerektiğini söylüyorum.Benim bildiğim ve faydasını gördüğüm bir çok kişinin de faydasını gördüğü bir şey varsa paylaşıyorum.Tutamıyorum ya o anda kendimi :) Cancağızımın dediği gibi bazen bazı durumlarda ben başka bir boyuta geçiyormuşum tamamen değişiyormuşum


Annem zaten bazen der yok Elçin var bir sorun yok yok seni mutlaka hastane de karıştırdılar sen benim kızım olamazsın.Allahım ben ne günah işledim ya diyor annemmmm:)


31 senedir düşünürüm acaba annem beni seviyormu diye kafamı kurcalıyor böyle dediği zaman :)

6 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

valla elçincimm bende yapıyorum aynısını..yalnız değilsin merak etme..

ELÇİN dedi ki...

canım ne olacak bizim bu halimiz peki :)

Adsız dedi ki...

Hahahha deli böceğim kızım aynıyız ya resmen aynı bu kadar mı olur ahanda oldu işte.

ELÇİN dedi ki...

kuzum deli deliyi çeker bilirsin o yüzden anlaşıyoruz :)

zarif dedi ki...

herkesi olduğu gibi kabul et elçincim...ne neyi niye söylediğini çoğu zaman kendi de bilmez....Hayat bazı kişiler için acımasızdır....çok derine inme...insanların patladığı noktalarda söylenilenler üzerinde durma...seni çok seviyorum deli kızım....

ELÇİN dedi ki...

yengecim bende seni çok seviyorum :)

yorumun için çok teşekkür ederim

deli kızın :)