KARDA DONMAK ÜZERESİN ...UYKU TATLI GELİYOR...AMA SEN ÖLDÜĞÜNÜN FARKINDA DEĞİLSİN .


Karda donmak üzeresin... uyku tatlı geliyor... ama sen öldüğünün farkında değilsin...




Issız Adam filminde beni çok etkileyen sahnelerden biriydi Ada nın Alper e söylediği bu sözler ...Tabi sevgili dostumu da etkiledi

Issız olan kimdi ? Ada mı Alper mi...


Ve filmin müzikleri çok güzel ve etkileyiciydi.Özellikle Ayla Algan nın Anlamazdın parçası

YouTube a girmek malum sorun .Ama dtunnel dan girebiliyorsunuz .YouTube da filmin müziklerini dinleyebilirsiniz


Linki bu:


Siteye girdikten sonra aşağıda begin browsing yazan kısmın sol taraftaki boşluğa http://www.youtube.com/
yazın ve begin browsing e tıklayın .
Site açıldıktan sonra search kısmına ıssız adam yazın .Ve filmdeki müzikleri dinleyebilirsiniz.
Sitede 3. sırada yer alan Ayla Dikmen nin Anlamazdın parçası benim favorim :)

2 yorum:

Flame dedi ki...

Ben cebime indirdim Anlamazdın'ı Hakikaten süpper canım.

ELÇİN dedi ki...

evet ..bende günde bir kaç kez dinliyorum