BENİM GİBİ KENDİ RÜZGARINDAN BİLE HASTA OLABİLME YETENEĞİNE SAHİP KAÇ KİŞİ VAR !!!


Spor maceram 4 gün sürebildi.Kendime dikkat etmem gerekiyor devamlı çünkü allerjik astım var bende.2 sene önce gene spora başlamıştım.spor merkezinden çıkarken çok dikkat ediyordum ve en fazla 1 ay gidebildim çünkü çok kötü hastalanmıştım o dönem.uzun süre yataktan çıkamadım


ve yine aynı olay...kendi rüzgarından bile hasta olabilme yeteneğine sahip kaç kişi var şu dünyada bilmem !


öksürmeye başladım kemiklerim ağrıyor .birde grip olucam ama 1 aydır vücut tuaf bir şekilde acaba olsam mı olmasam mı diye karar veremediği için ne yaptığım belli değil.


ve grip olamadığım için başım devamlı ağrıyor .kendimi resmen 70 yaşındakiler gibi hissettim yahu bu yazdıklarımı okuyunca :)


eğer ben 31 yaşında böyleysem 70 yaşında ne olurum allah bilir bu gidişle.benim tedavülden kalkma zamanım geldi anlaşılan :)


antibiyotik alamam.yasak artık uzun zaman ...tv da gördüm ve annem de söyledi.çörekotu ve balı karıştırıp yersek öksürüğü kesiyormuş.çörekotuna börekte ve poğaça da bayılırım :)


ve tatlı yememek gerekiyor eğer öksürüğünüz varsa asla ...çok fazla tetikliyor...haşlanmış patates iyi geliyor boğaza
yılmak yok devam spor merkezine

13 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Çok geçmiş olsun... Astımınız varsa çok terlememelisiniz diye biliyorum....

ELÇİN dedi ki...

Sevgili banu hanım hoşgeldiniz:)

evet ne yazıkki astım hastalarının çok dikkat etmesi gerekiyor.terlesem eğer dikkat edersem sorun yaşamam aslında ama benim bağışıklı sistemim çok zayıf .

bununla ilgili çok ilaç kullandım eskiye nazaran daha iyiyim ama genede bazen hastalanıyorum en ufak bir olayda

sevgiler :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

EVET ÇÖREKOTUNU BİLİYORUM...DENEDİM FAYDASINI GÖRDÜM..UMARIM SANADA İYİ GELİR..GEÇMİŞ OLSUN..

Can dedi ki...

Dikkat edin kendinize.2 kilo vericem diye sağlınızdan olmayın.En iyi spor blog tutmak :)

ELÇİN dedi ki...

sevgili playboyz
olay yazımda belirttiğim gibi 2 kilo değil !

bloğ tutmak ne yazıkki kilo verdirmiyor...

ELÇİN dedi ki...

sevgili içimden geldiği gibi

çok tşk ederim.çörekotunu kullanmadan geçti biraz öksürük.

yarından itibaren tekrar spora devam :)

öpüyorum

Flame dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Nazara mı geldin acaba?

Kendine dikkat et.

Sermin dedi ki...

Geçmiş olsun Elçin'ciğim. Astımın ne kötü olduğunu bilirim. Babam idi derecede astımdır. Keçi boynuzu pekmezini denedin mi ya da drek keçi boynuzunu? Astıma iyi geliyor.

ELÇİN dedi ki...

sevgili sermin çok tşk ederim

keçiboynuzunu duydum ama daha denemedim .

birde baban için zeytinyağı ve limon suyu çok faydalı olacaktır.

günde 4 kere ikisinden birer kaşık içerse ciğerleri için çok faydasını görecek göğüsü yumuşatıyor

sevgiler

yakışıklımı öpüyorum :)

Unknown dedi ki...

Cok gecmis olsun..:)

ELÇİN dedi ki...

çok tşk ederim :)

mermaid dedi ki...

ah ben de bilirim bu derdi, yanımdan hızlı bi araba geçse hoop hapşırık aksırık.
süt de içmemelisin bak tatlıdan da beter o, burundaki o sıvıyı arttıran bşy.
çok sevgiler

ELÇİN dedi ki...

zaten sütle aram pek yok arada kışın içiyorum ama tavsiyen için çok tşk ederim :)

sevgiler