ISSIZ ADA(M)

Pazartesi günü uzun zamandır geçirmediğim kadar keyifli huzurlu bir gün geçirdim...önce her zaman caddeye gittiğim de uğradığım kızılkayalar :) güzel bir cafede kahve ve tatlı keyfi...biraz cadde de yürüyüş ve heyecanla beklediğim filmi görmek için sinema...ve bu keyifleri yaşarken benimle olan çok özel ve değerli bir dost



Issız Ada hakkında uzun uzun yazmayacağım.çünkü hani bazı anlar vardır ya söylemekle veya yazmakla olmaz yaşamak gerekir .işte öyle bir film...



mutlaka izlenmeli...Çağan Irmak farkını bir kez daha ortaya koymuş.



Ve filmde Alper in sahibi olduğu mekan çok hoşuma gitti .ve nette araştırdım mekan Beyoğlu Tünel Leblon ...



film bittikten sonra bir kaç dakika kendinize gelemiyorsunuz ...müzikler ..mekanlar ...ve sonu



gözlerinizden gelen yaşa engel olamıyorsunuz... Issız olan ada mı adam mı bunun kararını veremiyorsunuz !



her zaman söylediğim bir söz vardır arkadaşlarıma veya dostlarıma .ilk yeni bir şey yapacağı zaman insan şunu düşünmeli önce .yaşayacağım 2 - 3 saatlik zevk kaybedeceklerim uğruna değecek mi ! eğer bunun cevabını vicdanen verebiliyorsanız yapın .ama veremiyorsanız kendinize olan saygınızdan daha değerli hiç bir şey yok.



11 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Elçin bu Kızılkaylara bende bayılıyorum valla...Taksim'e gittiğimizde yemeden geçmezdik. neyse ki Şaşkın'a açtılar, güzelde bir mekan olmuş...
Film tavsiyen için sağol. Listeye girdi .
Sevgiler...

ELÇİN dedi ki...

canım mutlaka git bu filme...

emimin çok beğeneceksin

sevgiler öpüyorum :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

duydum ama gitmedim..kısmet bakalım çağan yaptıysa iyi bişeydir..

ELÇİN dedi ki...

sevgili içimden geldiği gibi

mutlaka gitmelisin ...sonunda bu erkeklerin hepsi aynı diyorsun :)

sevgiler

nazo dedi ki...

İzlemek için delirdiğim ama izleyemediğim bir film daha :((

Flame dedi ki...

Bende çoook izlemek istiyorum. Bakalım, kısmet artık :(

ELÇİN dedi ki...

sevgili nazo

cd si çıkarsa canım netten sipariş verebilirsin yada istediğin zaman ben sana yollarım kargo ile ...

az kaldı canım seninde buraya yerleşip zevkle sinemada izlemene filmleri :)

öpüyorum canım

ELÇİN dedi ki...

sevgili flame

umarım fırsat yaratıp gidebilirsin

sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Selamlar,
Yalnız gitmek istemiyorum böyle bir filme.
Bir arkadaş bulursam giderim, bu kadar tavsiye ettiğiniz filme.
Sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Süperdi kuzum bende filme ve müziklere bittim

ELÇİN dedi ki...

craft womanım benim :)

bende bittim .keşke film müzik cd si çıksa

öptüm seni