YILBAŞI HAZIRLIKLARI :)
















6 yorum:

Adsız dedi ki...

Amanda aman benim guzum süslemiş ağacını. Bambular durmuyormuydu o köşede karşıya mı aldın cicim?

ELÇİN dedi ki...

kuzum ben kasım ayında süsledim ağacı :)zor dayandım utanmasam ekimde bile süslerdim :)

bambuları karşıya koydum.yemek masasının oraya .ormana döndüler :)anlamadım bambuların yüzüne bakmıyorum ama nasıl bu kadar coştular anlamadım

Aslı ERATAÇ dedi ki...

Hpsi cok guzel olmus, ellerine saglik Elcincigim:) Hehe ben de agaci erken susleyenlerdenim, cok keyif aliyorum suslerken.Yeni yil simdiden guzellikler getirir insallah.

ELÇİN dedi ki...

aslıcım bende çok keyif alıyorum süslerken.annem bu kızın bu hali ne olacak bilmem diye dertlenir arada hiç büyümüyorum diye :)

Flame dedi ki...

Fotolar pek güzel çıkmamış Elçinciğim ama ışıl ışıl bir ağaç olduğu .pk belli. Bende bayılıyorum ama daha süslemedik evdekini..

ELÇİN dedi ki...

sevgili flame resimler özellikle net değil.ışıl ışıl görünsün istedim .