KARSIMIZA ERKEN CIKMIS INSANLARI YOLUN DISINA SÜRERKEN

KARSIMIZA ERKEN CIKMIS INSANLARI YOLUN DISINA SÜRERKEN ; BİR GÜN GERİ DÖNÜP,ONU DELİLER GİBİ ARIYACAĞINIZI HİÇ HESABA
KATIYORMUSUNUZ?

HAYAT HER ZAMAN CÖMERT DAVRANMAZ BİZE. TERSİNE ÇOĞU KEZ ZALİMDİR. HER ZAMAN AYNI FIRSATLARI SUNMAZ

TOYLUK ZAMANLARI ÖDETİR, HOYRATÇA KULLANDIĞIMIZ ARKADAŞLIKLARIN,ESKİTMEDEN YIPRATTIĞIMIZ DOSTLUKLARIN, SAVURGANCA HARCADIĞIMIZ ARKADASLIKLARIN HAZİN HATIRASIYLA YAPAYANLIZ KALIRIZ BİR GÜN...

BİR AKŞAM ÜSTÜ YANIMIZDA KİMSECİKLER OLMAZ; YA DA OLMASI GEREKENLER YANIMIZDAKİLER DEĞİLDİR...

MURATHAN MUNGAN

7 yorum:

Flame dedi ki...

Sevdiklerim hep yanımda olsun istiyorum ama bazen kendi adıma abarttığımında farkındayım. Keşke dememek için iki kere düşünmek ve özverili olmak gerekiyor sanırım.

Canın mı sıkkın senin?

ELÇİN dedi ki...

dağıldım...canım çok acıdı bir kez daha...

her zaman güleryüzlüyüm hiç bir sıkıntımı belli etmiyorum her türlü zorluğun altından kalkıyorum direniyorum mücadele ediyorum...

en önemlisi uğruna değeceğine inandığım her şeye sahip çıkıyorum

ama...olmuyor...senin mesajını okurken bile ağladım...her şeye ağlıyorum

ruhum çok yorgun

şeker pasta dedi ki...

Haklısın fırsatları iyi değerlendirmek lazım... İyiyi yakaladığın zaman sımsıkı sarılmak lazım...
Bu kadar yorma kendini, ileriye bak...

mummy dedi ki...

Ben de karşıma erken çıkmış birini yolun dışına sürdüm hayatımda bir kere..Yıllar sonra dönüp yana yakıla aradım onu..Şanslıydım buldum sımsıkı tuttum elinden..Eşim oldu sonra...Şimdi de en değerli varlığımın babası..

Hayatın sana hep güzel kararlar aldırması ve seni hep güzel insanlarla karşılaştırması dileğiyle..
Sevgiler..

ELÇİN dedi ki...

banucum bazen yoruluyorum işte

ELÇİN dedi ki...

sevgili mummy ne güzel allah bozmasın bu mutluluğunu canım

tşk ederim güzel dileklerin için

nazo dedi ki...

Canım iyi ol, mutlu ol, kendini yorma, sıkma.. ben seni mimledim, güzel bir konuda..bekliyorum ;)
Bir de güzel bir bayram geçirirsin umarım..