ŞEKER PASTA BANU ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :) İYİKİ DOĞDUN GAMZECİM :)






















Benim için çok değerli olan bir dostum dün rica etti bir arkadaşının kızının doğum günü varmış özel bir pasta yaptırmak istedi.Ve kime yaptırabilirim diye sordu.
Ve benim aklıma ilk gelen Şeker Pasta sevgili Banu oldu.http://pastayapiyorum.blogspot.com/

Hemen aradım.Daha önce hiç telefonda görüşmedik ama birbirimizin bloğlarını takip ediyorduk ve yorumlarda bulunuyorduk.Yaptıkları çok hoşuma gidiyordu.Ve beklediğim gibi çok sıcak bir ses tonu ile karşılaştım.Doğum günü prensesi Gamze nin neler sevdiğini söyledim.Gamze Sindy hastasıymış.Genelde her kız çocuğu gibi süsüne düşkün annesinin eşyalarını özellikle çantalarını kullanmayı seven bir genç kızmış.Ve bu güzeller güzeli Gamze 10 yaşına basacak olan sarışın mavi gözlü bir genç kız.
Banu çok güzel bir pasta hazırlamış Gamze nin sevdiklerine göre.

Bugün pastayı almaya gittim.Ve ilk kez karşılaşmamıza rağmen sevgili Banu çok misafirperver ve sıcak bir şekilde ağırladı beni sağolsun.O kadar işinin arasında birde ben geliyorum diye harika çok lezzetli pastalar yapmıştı.Çok lezzetli mini pizza , havuç salatası ve şimdiye kadar bu kadar hafif ve güzel yemediğim tarçınlı havuçlu kek...
Banucun sana ne kadar teşekkür etsem az...En başta bu güzel sıcak misafirperverliğin , güler yüzün , emeğin ve o zarif büyük yüreğin için çok teşekkür ederim ...Ve bana karşı göstermiş olduğun inanılmaz sabrın için ayrıca teşekkür ederim :)
Ayrıca siparişler için yılbaşına özel çok güzel kurabiyeler hazırlamış Banu .

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Senin aracılığınla bende tşk ederim Banu'ma beni de davet ettiği için ama kısmet olmadı gittim geldim vs derken başka zamana. Güzel geçmiş belli afiyet şeker olsun nice senelere canım.

ELÇİN dedi ki...

kuzu çok güzel ağırladı sevgili banu...

tşk ederim umarım gamze beğenir

şeker pasta dedi ki...

Elçincim beni çok mutlu ettin, çok tatlısın... Seninle tanıştığıma çok memnun oldum... Yakın zamanda tekrarlayalım bunu hatta 3 lü olarak...
yazdığın güzel cümleler için çok teşekkürler...
Gmazeye de tekrar mutlu yıllar...

ELÇİN dedi ki...

banucum ben teşekkür ederim emeğin için .

bende seninle tanıştığıma çok memnun oldum...en kısa zamanda 3 lü olarak bir araya gelmeli kesin :)

öpüyorum

Flame dedi ki...

Yine döktürmüş Banu :)

İstanbulda olmadığım için bir üzüntü sebebi daha işte...