BAYRAM,MEHMETÇİK VAKFI,LÖSEV



Çocukken kurban bayramları benim için tam bir kabustu.O dönem hatırlıyorum yaza denk geliyordu.Ve o sıcakta sokaklar resmen kan gölüne dönüyordu.Pencereden dışarı korku dolu gözlerle baktığımı ve bu insanların ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışırdım.


Babam yıllardır kurban kesme olayını bıraktı.Onun yerine bence çok daha anlamlı olan bağışta bulunuyor Mehmetçik Vakfı na.


Bu bayram içimizden ne kadar geliyorsa Lösev yada Mehmetçik Vakfı na bağışta bulunalım lütfen ...Bir yetim kalmış veya bir kanserli çocuğu mutlu etmekten daha büyük sevap ne var !




Herkese sağlıklı , huzurlu bol tatlılı bayramlar :)


11 yorum:

Flame dedi ki...

Elçincim, iyi bayramlar canım...

ELÇİN dedi ki...

canım tşk ederim iyi bayramlar

Alper beye sevgiler saygılar :)

Adsız dedi ki...

sana katılıyorum, her zaman olduğu gibi yine çok önemli bir konuya parmak basmışsın, tebrikler, benim annem de yıllardır (7-8 yıl) mehmetçik vakfına bağış yapıyor.

ELÇİN dedi ki...

sevgili adsız tşk ederim.çok naziksiniz

keşke mail adresinizide belirtmiş olsaydınız

sevgiler

Adsız dedi ki...

:) bazen adsız olarak da yazmak güzel...

ELÇİN dedi ki...

sanırım tanıdık birisiniz !

şeker pasta dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte bol paylaşımlı ve mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle, İyi bayramlar...

Annekaz dedi ki...

Çok güzel bir düşünce yardımın ihtiyaç sahiplerine , hayırlı yerlere gitmesi çok önemli.. mutlu bayramlar sevgiler..

ELÇİN dedi ki...

sevgili anne kaz hoşgeldiniz :)

iyi bayramlar diliyorum size ...

sevgiler

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Elçin'cim:En güzeli zaten gerçekten işe yarar bir yere gitmesi bu bağışlaın.İyi ki sende sayfanda ye vemişsin:)

ELÇİN dedi ki...

sevgili zilsizzarife hoşgeldin :)

yorumun için tşk ederim...

aynı düşüncelere sahip olmamız ne güzel.keşke herkes aynı hassasiyeti gösterse

sevgiler