HER ŞEYDEN ...


Sabah nette gazeteleri okurken 2 haber çok hoşuma gitti...


Birinci haber Ayşe Arman nın bir röportajı.suadiye de kapıcılık yapan 2 üniversite mezunu zehir gibi pırıl pırıl bir genç...okurken hem üzüldüm hem sevindim hem güldüm ama en çok helal olsun istenirse her şeyin üstesinden gelinebileneceğin en güzel örneklerinde biri bu genç diye düşündüm...üniversite mezunu olmak her şeyi çözmüyor bana göre .2 dil bilen 2 üniversite mezunu olan ama hayatta her şeyin en iyisini ben bilirim havalarında dolaşan , insanları eğitim veya maddi konumlarına göre değerlendirip ona göre davranan ne yazıkki çok kişi var ...


evet çok önemli üniversite mezunu olmak.bu bir yerde etiket .ama çok daha önemli olan onun üzerine ne kattığınızdır .yaşanmışlıklarınızdan tecrübe edinmeniz daha da önemlisi ders almasını bilmenizdir.bazen insan ilkokul mezunu bir kişiden bile çok şey öğrenebiliyor hayat anlamında





İkincisi bir aşık kocanın eşine yaptığı müthiş sürpriz ...gerçekten çok büyük bir ince düşünce ...güzel bir davranış.yıldönümünde eşinin yazmış olduğu şiirleri kendisinden habersiz alıyor ( kendi deyimiyle çalıyor :) )ve kitap olarak çıkarıyor .tüm arkadaşlarını ailesini ayarlıyor ve devamı




bunu yaşama konusunda umudum yok gibi bir şey bu zamanda :)


okurken çok duygulandım.

sevdiği insan uğruna neleri göze almıyorki insan ...neleri feda etmiyor ...




0 yorum: