ERKEKLER İÇİN HAYAT KURTARAN YENİ EMNİYET KEMERİ :)


16 yorum:

Adsız dedi ki...

Muhahah puhahahh :))

Adsız dedi ki...

çok hoş durmuş :)

Flame dedi ki...

aşkolsun yaaa :))

ELÇİN dedi ki...

canım craft womanım benim :)

ELÇİN dedi ki...

sevgili flame şimdi yukarda allah var doğru bu :)

şurda biz bizeyiz biliriz birbirimizi:)

Tanya's dedi ki...

Ahh cok güldüm..hoş mu ama..konuşurum ben vırı vırı..uyumadığım zamanlarda..hehehe

ELÇİN dedi ki...

canım bu konuda annemi tek geçerim :) konuşmaz ama olmadık şeyler yapar yolda ...

örneğin istanbul-ankara arasında babam 120 ile giderken güya babam terledi diye annem peçeteyi bir güzel açıyor ve gözlerini peçete ile kapatarak yüzünü siliyor...ve babam şok frene nasıl bastığını bilmiyor

düşün artık annem ve babamın o andaki sevgi durumlarını :)

mine dedi ki...

hayatın gerçekleri:-))))

Adsız dedi ki...

ay bu erkekler yokmu
kim düşünmüşse bunu arkadaşlarıma mail atmalıyım hehe:))
yaratıcı kişilikler

ELÇİN dedi ki...

sevgili fatma çok tşk ederim yorumların için :)

lütfen kusura bakma diğer yorumunu yayınladığım halde çıkmıyor nedense kusura bakma

çok naziksin

sevgiler :)

mummy dedi ki...

Sen kimden yanasın Sevgili Elçin..Hiç yakıştıramadım hiiiiççç :P ...Biz bize böyle aparsak erkekler napar hım? cık cık cık...:))))))))))

ELÇİN dedi ki...

sevgili mummy

olay o zaten:) şurda biz bize en iyi biz biliriz bizleri

yapmadığımız şey değil bu:) hemde nasıl

seni o melek kızını öpüyorum

Moonish (moonsun) dedi ki...

Yaff sanirim hakkaten bazilarina gerekli :P ama ben kendimi bu gruba hic sokmuyorum bile Elcincim :P
Kocaman sevgiler gonderiyorum sana :))

nazo dedi ki...

hehehe :)))) kendimi gördüm sanki ekranda :))
Madem bizbizeyiz itiraf edeyim: "Bazen kendimden rahatsız oluyorum. Konuş konuş başım ağrıyor" :p

ELÇİN dedi ki...

*** sevgili moonsun
bende kendi üzerime hiç almıyorum :)bir süre sonra kendin çalıp kendin söylüyormuşsun gibi oluyor çünkü :)

öpüyorum canım seni

***sevgili nazo
seni çok iyi anlıyorum.bende bir dönem konuşyum ama baktım bir gün yoruldum ve sustum.ilk başta karşımdaki çok sevindi yuppii sonunda sustu diye :) ama sonra rahatsız etti ne olur eski haline dön böyle sessiz hiç çekilmiyorsun :)diye

sevgiler canım

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bende bu fotoyu ilk gördüğümde kopmuştumm...acaba bunu erkeklere göre uyarlasak nasıl olurdu??