BENİ BU AĞRI ÖLDÜRECEK :(

Günlerdir çektiğim ağrı artık dayanılmaz oldu.aldığım ilaç ve sürdüğüm merhem yetmedi.bugün en iyisi dr git dedim elçin
.röntgen istedi dr .belki çatlak olabilir diye .röntgen çekilen yere indim.zor bela o masaya yattım.çekildi yukarı dr un odasına çıktım.dr un ekranına görüntüyü yolladılar.meğerse net çekmemişler.dr kusura bakmayın ama tekrar çekilmesi gerek o arkadaşlar adına özür dilerim dedi.ben içimden sakin ol elçin diyorum ama ayakta zor duruyorum.

indim aşağı nerden kaynaklanıyor bu sorun dedim.çeken kız bana dr un ekranı eski model bizimki biraz daha ileri olduğu için biz ekranda net görüyoruz o net görmüyor dedi !!!!!!!!!

içimden tebrik ederim güya özel hastanesiniz ama bir işe yaramıyorsunuz dedim.tekrar o masaya yat tekrar çekildi.bu sefer başka biri çekti.biraz bekleyin bir daha sizi yormayalım eğer net çıkmamışsa gene çekelim dedi...içimden allahımm sabır dedim
aradan 10 dk geçti ben hala bekliyorum o pozisyonda .en sonunda bağırdım anlaşılan beni burda unuttunuz diye ! ben unutulacak kadınmıyım yahu:)

neyse çıktım yukarı dr a 96 senesinde düştüğümü ve kuyruk sokumunda hafif eğrilik olduğunu söyledim.filme baktı eğrilik düzelmiş ilginç dedi.
zaten nerde tuaflık var beni bulur :) allahımm sana geliyorum

ilaçlarla birlikte 1 ay oturacağım simit verdi.artık nur topu gibi simidim var :)

artık yeni adresime taşındım.ve şablon çalışması sırasında istemeden bazı arkadaşlarımın yorumları silinmiş.çok üzüldüm.lütfen kusura bakmasınlar istemeden oldu.

http://elcininyeri.blogspot.com/

yattığım yerden ancak bu kadar dayanabildim.en iyisi ben uzanayım.dayanamıyorum

3 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim benim hemencik iyilesirsin insallah :)) ama su egrilen kemigin duzelmesine hem cok sasirdim hem cok sevindim senin adina :)

ELÇİN dedi ki...

canım benim sağol .bende sevindim eğriliğe :)

Unknown dedi ki...

Elcincim cok gecmis olsun diliyorum. bir an once iyilesmen dilegi ile:)
Asli Eratac