2009 BENİM İÇİN KÖTÜ BAŞLADI :(




Hayatta bazen olaylar ters gittiği zaman mutlaka bir nedeni vardır olmamasının her şeyin hayırlısı olsun derim ...Ama daha 2009 a girmeye bir kaç saat kalmışken sağlık açısından her şey ters gitmeye başladı
Akşam gideceğim çok sevdiğim dostum Craft Woman nın yılbaşı partisi için hazırlanırken çok mutluydum.Gören herkes çok tatlı olmuşsun dedi.Akrep Nalan nın anadolu yakası şubesine nazar değdi resmen :) Bir güzel hazırlandım , gittim.Diğer konuklar gelmeden mutfakta bir şeyler içmek istedik.Sandalyeye oturduktan bir kaç dakika sonra sandalyenin ikiye ayrılıp benim hızla yere oturmam bir oldu.1996 senesinde ben yolda giderken düşmüştüm ve kuyruk sokumumda eğrilik var.Ve dr eğer bir daha düşersem veya çok ağrım olursa ordaki çıkıntı gibi duran kemiği almamız gerek demişti
Hep çok korkardım kışın dışarı çıkarken ya ayağım kayıp düşersem diye .Ama asla aklıma gelmezdi evde yılbaşına bir kaç saat kala keyifle sohbet ederken bunun başıma geleceği...
Resmen sanki belimden aşağı yıldırım çarptı sandım düştükten sonra .Bir an bir kaç saniye bilincimi kaybettim nerdeyim ben ne oldu bana diye içimden düşündüm.O an canım dostum ne yapacağını şaşırdı.Bir yandan acıdan gözümden yaşlar akarken bir yandan da şimdi misafirler gelecek ben iyiyim ayıp olmasın onlara diye konuşuyorum

Ama benim gibi zarif !!! birinin yerden kalkması kolay olmadı :) yılbaşını nasıl geçirdim anlamadım.Müthiş bir ağrı ve oturup kalkarken yaşadığım işgence ...

Eve geldim o ağrı ile uyudum aynaya bakmak istemedim şimdi ne göreceğimi bilmiyorum moralim daha da bozulmasın diye .Sabah baktım ve şok...Bırakın mor rengi resmen siyah olmuş.Çürümüş.Hala oturamıyorum .Ağrım var
Ama en çok benim güzel yürekli dostum Craft Woman ımı üzdüm diye çok üzüldüm.Benim iyi olmam için o kadar işinin arasında ne yapacağını şaşırdı.
Çok şık bir sofra hazırlamıştı .Sevgili eşi ile güleryüzleri ,sıcak, içten yüreklerini her an hissettirdikleri misafirperverlikleri ile harika bir gece yaşattılar .
Ve 2009 a sevgili Şeker Pasta Banu nun hazırladığı harika bir pasta ile girdik.Banucum ellerine sağlık tekrar :)
Seneye nasıl girerseniz öyle devam edermiş diye bir inanç var ...Umarım bu sene hastalıklarla geçmez...gidip uzansam iyi olacak dayanamıyorum ağrıya :(

10 yorum:

nazo dedi ki...

Elçincim,
Gelmiş geçmiş olsun. Umarım ciddi bir şeye sebep olmaz ama sen yine de bozma moralini. İnan güzel bir yıl olacağına ki öyle olsun !!

Flame dedi ki...

Geçmiş olsun canım çok üzüldüm. Görünmez kaza bu olsa gerek ama moralini bozma belki ameliyatlık bir durum olmadan toparlarsın. Öpüyorum çok, kocaman sevgiler...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim benim cok cok gecmis olsun, ne olur hemen ihmal etmeden doktora git... Canim yaa kimler nazar degdirdi sana :( insallah en kisa zamanda toparlarsin kendini, kocaman optum :))

şeker pasta dedi ki...

canım ya sana yorum atmıştım ama gönderememiş miyim, bilemedim şimdi...

Rahsan Collyer dedi ki...

Elçin, çok çok geçmiş olsun. Umarım doktorun söylediği gibi bir duruma sebebiyet verecek birşey değildir. Merak etme, yeni yıla nasıl girersen öyle devam etmiyor, çok denedim, ilgisi yok:) Yeni yıl sana başta sağlık, sonra da dolayısıyla mutluluk, huzur, aşk, sevgi ve bol kazanç dolu günler getirsin...

Unknown dedi ki...

Aaaaa? Cnm benim yaa..cok cok gecmis olsun, cok uzuldum:( Umarim bir an once gecer agrilarin ve morluk.. Ama nazonun da dedigi gibi moralini bozma sakin tamam mi ? kotu dusunme hersey cok guzel olucak de, o zaman olur:) cok opuyorum.

ELÇİN dedi ki...

hepinize çok tşk ederim.yattığım yerden yazdıklarınız benim için büyük moral oldu...

ve ağrılarım biraz daha azaldı ilacın etkisi ve sizin güzel mesajlarınız sayesinde :)

mine dedi ki...

cok gecmiş olsun...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

geçmiş olsun çok üzüldüm.umarım şimdi biraz daha iyisindir..bu sene yani 2009'da senle ben mutlaka zayıflayacağız sözmü?

Adsız dedi ki...

çok üzüldüm, geçmiş olsun...