DEĞİŞİK AYAKKABI MODELLERİ :)





































14 yorum:

Adsız dedi ki...

yok artık değil mi :)rüküş hayat rüküş hayat diye gezersin :)

ELÇİN dedi ki...

evet kuzum tam benlik modeller değilmi :)

nede çok giyerim sanki böyle ayakkabıları :)

Tanya's dedi ki...

Ay korkarım benim içlerinden giyeceklerim olur hahayt.

ELÇİN dedi ki...

bende özellikle bir tanesinde çok korktum ama düşününce özellikle bir tanesi fena değil onu bir erkeğin yanında giymek hoş olur diye düşündüm :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

üfff yaa nerden çıkmış bu ayakkabılar hani giyen olurmu dicemm ama geçen viktoria beckham giymiş..bende korkarım bunu giyerken düşerim diye genede paylaşım için teşekkürler elçinciğim ..çok öpüyorum

ELÇİN dedi ki...

sevgili içimden geldiği gibi

bende öpüyorum seni :)

sevgiler

PuCCa dedi ki...

pikaçunun evi çok tatlıymış :)))

ELÇİN dedi ki...

sevgili pucca beni çok mutlu ettin

sessiz takipçilerindenim senin bir süredir :)

ve o güzel yüreğini herkes kolay kolay anlayamaz diye düşünüyorum

sevgiler

ASLI dedi ki...

Sanat ayaklandı sergisine güzel bi yorum olabilir bu ayakkabişler elçincim...:D

ELÇİN dedi ki...

olabilir aslıcım :)

sevgiler

Adsız dedi ki...

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award ÖDÜLÜ YAZIMI OKU SENDE VARSIN.:)

ELÇİN dedi ki...

cw çok tşk ederim canım çok incesin :)

Sermin dedi ki...

Alttaki kırmızı modeli giyip yürüyen birini görmek istrdim. Parmak ucunda ama zorlanmadan sanırım.

ELÇİN dedi ki...

sevgili sermin bunların hepsi cesaret istiyor bence giymek için :)